skontaktuj się z nami
Kontakt
Znamy odpowiedź na każde pytanie
- Facebook - czat massenger
- Instagram - czat
- kontakt@fairywill.pl
Często zadawane pytania
Zamawiając rzeczy z naszego sklepu jesteśmy zobowiązani wysłać Ci drogą mailową kody śledzenia paczki
W celu sprawdzenia statusu przesyłki odwiedź stronę Inpost – klikając tutaj.
Następnie przekopiowany kod śledzenia z wiadomości email wklej w odpowiednie okienko na naszej stronie, a zobaczysz szczegółowe informacje o trasie przesyłki.
*Pamiętaj dzień przed dostarczeniem paczki otrzymasz wiadomość SMS lub telefon bezpośrednio od kuriera.
Wszystkie nasze produkty wysyłane są z Polski.
Średni czas oczekiwania na nasze paczki to 1 dzień. Szczegóły wysyłki paczki dostępne są w zakładce „Wysyłka i zwrot” aby przejść – Kliknij tutaj
Oczywiście! Istnieje opcja zamówienia towaru za pobraniem i dokonać płatności w momencie dostawy. Jednak należy mieć na uwadze, że taka usługa niesie ze sobą dodatkowe koszty.
*Jeżeli martwisz się o to, że zapłacisz i nie otrzymasz produktu, PAMIĘTAJ! że zawsze jesteś chroniony przez usługodawców bramki płatniczej Przelewy24 lub mBank, którzy w razie problemów zawsze staną po Twojej stronie. Działamy w pełni legalnie i podlegamy pod przepisy polskiego prawa konsumenckiego, więc nie masz się o co martwić.
Oczywiście, że TAK. Masz na to 30 dni od momentu otrzymania od nas przesyłki.
Instrukcja zwrotu produktów/u jest dostępna w zakładce „Wysyłka i zwrot” kliknij tutaj aby zobaczyć.
Postępuj zgodnie z instrukcją, pozwoli to przeprowadzić proces zwrotu jak najszybciej.
Instrukcja zwrotu produktów/u jest dostępna w zakładce „Wysyłka i zwrot” kliknij tutaj aby zobaczyć.
Postępuj zgodnie z instrukcją, przeprowadzimy Cię przez proces zwrotu w bardzo szczegółowy sposób.
Na chwilę obecną nie posiadamy sklepu stacjonarnego, a co za tym idzie nie ma możliwości odbioru osobistego.
*Adres 63-450 Sobótka 91, Polska jest adresem tylko i wyłącznie administracyjnym.
Dystrybutor
J&F Investing Sp. z o.o.
ul. Sobótka 91
63-450 Sobótka
NIP: 6222833376